INFORMACJE DLA KLIENTOW BĘDĄCYCH KONSUMENTAMI
Ważne informacje dla konsumentów
W związku ze zmianą przepisów prawa, polegających na wprowadzenie w dniu 25-12-2014 r. nowych przepisów O Prawach Konsumenta Drukarnia – Introligatornia MATRIX mając na względzie dobro Klientów będących jednocześnie Konsumentami opracowała dodatkową podstronnę dla swojego serwisu internetowego. Dostęp do tej podstrony jest możliwy aż z trzech poziomów:
- Z poziomu Menu Głównego (zlokalizowanego na każdej podstronie serwisu) –> Pomocne Klientowi –> Konsumenci –> Ważne Informacje
- Z poziomu kolumny Informacje (zlokalizowanej na każdej podstronie serwisu) –> Konsumenci
- Z linku znajdującego się w górnej belce serwisu (tak zwane top menu), a zlokalizowanego na każdej podstronie serwisu –> KONSUMENCI – Ważne Sprawy
Celem wprowadzenia specjalnej podstrony jest ułatwienie Klientom będącymi jednocześnie Konsumentami dostępu do informacji i niezbędnych dokumentów, oraz zgromadzenie wszystkich informacji w jednym konkretnym miejscu.
Korzystanie z serwisu oraz podstrony, jak też pobieranie znajdujących się na niej dokumentów jest bezpłatne.
Prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014 poz. 827) Klient będący jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować o tym fakcie Drukarnię za pomocą poczty elektronicznej przesyłając oświadczenie email-em na adres: , lub w formie pisemnej np. listownie na adres: MATRIX Agnieszka Patrycy ul. Okulickiego 7/9, 05-500 Piaseczno. W celu złożenia takiego oświadczenia Klient może skorzystać z gotowego formularza oświadczenia, co jednak nie jest obowiązkowe.
Wyjątki:
Zgodnie z Art. 38 pkt. 3 Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014 poz. 827). Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa w odniesieniu do umów: w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Zgodnie z postanowieniami § 1 pkt 4 regulaminu, Drukarnia MATRIX wykonuje wyłącznie usługi o indywidualnych właściwościach określonych w zamówieniu przez Konsumenta (Usługi Personalizowane) dlatego na podstawie Art. 38 pkt. 3 Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014 poz. 827) Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Jakość wykonywanych usług
Drukarnia – Introligatornia MATRIX zobowiązuje się do dostarczenia Klientowi wykonanego produktu końcowego bez wad, tym samym Drukarnia – Introligatornia MATRIX zapewnieni wysoką jakości druku, na podstawie dostarczonych przez Klienta materiałów do druku uwzględniając parametry techniczne określone w normie ISO 12647-2 i normie ISO12647-7, oraz w „Specyfikacji Technicznej” Drukarni MATRIX.
Reklamacje:
Reklamacje dotyczące jakości druku lub wykończenia należy składać w formie pisemnej na adres siedziby Drukarni MATRIX, lub w formie elektronicznej na nasz adres mailowy: Pozostałe warunki składania reklamacji dostępne są w naszym regulaminie.